Utan löpning en måndag
Jag är inte den som brukar komma med ursäkter att inte springa. Snarare tvärtom, jag kommer med ursäkter att springa. Lite ont i knät? Blir nog bättre om det bara värms upp lite. Ösregn? Härligt, då är det lätt att andas och man blir ju ändå alltid blöt i slutändan. Sovit dåligt? Blir alltid piggare av lite luft och löpning. Mycket att plugga? Perfekt, dags för löppaus! And so it goes on. Fast idag är det snöstorm. Nyheterna varnar för halka. Inte för att det har stoppat mig förr, de senaste gångerna jag sprungut har jag glidit fram över isen vid Hammarbybacken, och mina grannar som jag möter i hissen undrar om det verligen går att springa nu? Bara man försiktig säger jag och glider iväg. Men denna dags snöstorm kombinerat med trötthet från helgens bravader resulterade i ingen löpning idag. Istället yoga. Vilket var skönt efter sex timmar ihopkurad framför datorn. 
 
Helgens bravader ja. Jag var ute på den trevligaste middagen på länge, jobbet hade bjudit upp till galej. Vi hade som sagt fantastiskt trevligt, vi fick lära oss att både göra drinkar och förätter, men dessvärre fick jag lära mig the hard way att jag inte tål råbiff eller något rött kött what so ever. Utan att nämna några detaljer, men tröttheten efter dessa sviter sitter kvar idag. Därför ingen löpning. Så det måste sluta snöa nu. Fast jag kommer nog springa imorgon hur som helst. 
Mina fina kollegor och vänner Bella och Robin och jag i fredags. Snodde bilden från Bella. VI hade kul. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress