you´re asking me will my love grow, but I don´t know, I don´t know. you stick around and it may show, but I don´t know, I don´t know.
Försöker tänka, försöker skriva, men jag stavar bara fel i konstiga meningar och inget tankar blir som jag vill. Jag har en tenta som ska skrivas, gärna innan helgen så jag kan åka på den årliga sparesan med min familj, men jag har inga bra idéer och tänker bara på sådant jag inte vill eller ska tänka på. Har med anra ord inte en enda tentatake i huvudet just nu, men försöker intala mig själv att de tankarna kommer i morgon. Trodde inspirationen skulle flöda efter förra veckan, när jag varvade plugg med organisering av min lägenhet, när jag möblerade om och städade i alla lådor, bland alla papper, böcker, tidningar och kläder. Men icke. Jag tänker för mycket som sagt.

Helgen var annars fin. Sushi, vin, Linnea, nef, kaffe på nef innan hemgång, konstiga dansförslag och endel dansuppvisningar förgyllde min fredag, lördag och söndag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress