Bara smärta, ingen njutning
Då var den tillbaka igen, skadan. Denna gång sitter den i både vänster fot och höger underben. Det gör till och med ont när jag går. Jag kan med andra ord inte springa. Alls. Detta medför en stor irritation hos mig. Jag gillar ju som bekant att springa. Jag överväger dock att köpa ett gymkort så jag kan alternativträna lite, bara tills denna smärta går över. Men det är något som tar emot eftersom jag inte har den minsta lust att låsa in mig på ett gym och stå och svettas på en crosstrainer eller cykel, sådana där redskap som ska vara bra eftersom de inte belastar benen. Jag vill ju belasta benen, jag vill ju springa! Men samtidigt känner jag mig som en envis treåring som vägrar göra något annat än det jag vill. Jag vet ju att jag kommer bli galet deppig av att bara vänta ut denna smärta utan att röra på mig. Jag får väl låtstas att jag gillar gym och inomhusträning. Någon som har tips på hur gymträning kan likna löpning så mycket som möjligt? Kan man simulera löparkänslan på en roddmaskin? Kan man få runners high av en crosstrainer? 
 
Något som var trevligare än smärta var lördagskvällen som bestod av fina kollegor på aw-deluxe, en väldigt hajpad aw som verkligen levde upp till sitt namn. Grillning, hot shots, magdans, vanlig dans, allsång och provning av magdansoutfit bjöd denna kväll på. Tur att jag får fortsätta komma på aw även när jag slutat. 
 
Kommer verkligen att sakna detta gäng
Bellis

Gå på utegym istället !! Mycket härligare!

Bellis

Gå på utegym istället !! Mycket härligare!

Svar: Jo jag vet, men jag vill ju mest ha konditionsträningen.... 💃🏃🏻💃🏃🏻
ellen

Träningsblogga - Ida

Usch, lider med dig.
Hade nyligen löpförbud i drygt en månad och det var fruktansvärt.
Vsg för pepp ;)

Svar: Haha, tack för peppen! ;) försöker att inte deppa ihop för mkt, utan intalar mig själv att det inte kommer att göra ont för evigt.
ellen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress