Tv-debut och utegym
Som vanligt spenderades hela dagen fraför datorn igår. Jag är dålig på att ta pauser, och när klockan var fyra var hela mitt huvud snurrigt av text, så jag tog på mig löparskorna och gick på en lång power walk. När jag var nästan hemma fick jag ett meddelande från Bella som ville utegymma vid Hammarbybacken. Så jag vände om och traskade dit. Efter cirka en kvarts gymmande med benböj och plankan konstaterade vi att vi var rätt svaga, och skakade av den anledning hand på att vi tillsammans skulle köpa gymkort. Bella skrek BEACH 2015! samtidigt som jag försökte svinga mig som en apa i en sådan där ställning högt över marken. Vet inte alls vad den kallas. 
 
På kvällen bänkade jag och Jospeh oss i soffan för att avnjuta min tv-debut som modell. Eller modell och modell, de ville ha "vanliga tjejer" och jag är väl en sådan. Men jag och de andra vanliga tjejerna kallades i alla fall för modeller så jag kör på den benämningen. Programmet jag i cirka en minut syntes var Hela Sverige syr, ett program jag tycker ska ses. I alla fall avsintt tre. Länken kommer här. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress