en film jag inte gillar.
När jag pratade med J tidigare ikväll var han på väg till bion för att se the Hobbit, och jag tänkte att jag kanske skulle ägna denna trötta söndagskväll åt att se Sagan om ringen. Jag såg den på bio när den kom men somnande i biostolen. En liten trötthet hos mig kombinerat med att jag inte tycker att filmen är särskilt bra gör ofta att jag somnar, alternativt stänger av filmen. Men jag tänkte änndå att jag såhär tio år senare kanske har ändrat mig, Sagan om ringen kanske bli min nya favvofilm. Men icke. Jag somnade efter en kvart, och efter att ha försökt förstå vad jag missat (orkade inte spola tilbaka) en halvtimme stängde jag av. Tyvärr älskling, jag tar tillbaka det jag sa om att vi kan se alla filmerna tillsammans när vi flyttar ihop. Jag håller mig hellre till säkra kort. Love Actually åkte på istället. Till den somnade jag inte. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress