Sista uppdateringen
Är halvvägs till Göteborg och sitter och uppdaterar min playlist för morgondagen. Har lagt till några låtar jag fick plötslig feeling för, och hoppas på att de kommer göra mig snabbare. Vid det här laget fattar ni att jag inte är särskilt cool med detta att jag ska springa imorgon, jag kan inte tänka på annat. Eller prata om heller för den delen. Alla mina kolleger har fått en noggrann genomgång om hur jag kommer springa, hur jag kommer känna vid varje kilometer och vilket tempo jag tänker försöka hålla. Ska jobba hela nästa vecka också, så de stackare som jobbar med mig då kommer få en detaljerad redogörelse för hur det gick. Så, stay tuned. 
Sista middagen. 


Let's do this 

 
Anonym

Lycka till!!! Ska också springa idag och är riktigt nervös (men laddad). Jag har inte heller kunnat prata/tänka på något annat de senaste dagarna haha, men det hör väl till... Stort lycka till iallafall!

Svar: Tack! Vi kör hårt båda två nu!
ellen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress