På lägenhetsjakt
För tillfället snurrar inte många tankar i min hjärna. Det är endast tre saker som upptar min tankeverksamhet, nämligen Göteborgsvarvet som varvas med examen som varvas med lägenhetsletande. Dessa tre saker bråkar om min uppmärksamhet, och just nu är det nog det sistnämnda som vinner den fighten. Igår sa banken att de ville låna ut lite pengar till oss, så jakten på den perfekta lägenheten har officiellt börjat. Min hjärna (och hemnet) målar upp en bild av en stor lägenhet med vita väggar, högt i tak och ett sovrum separerat från vardagsrummet och köket. Tiden då vi bodde på 38 kvm är snart ett minne blott, nu kanske vi kan få en sisådär 10 kvm till. Viktigt för mig är att man kan springa i närheten, viktigt för Jospeh är att hans kaktusar får plats, eftersom de inte fått plats där vi bor nu. 
Där vi bor nu. Plockade blommor en dag. 
 
Men viktigast är att jag får bo med honom. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress