Nerver i alla dessa former
Tävlingsnerver. Jag trodde inte att jag skulle bli nervös. Men med mindre än 48 timmar kvar till loppet är jag det. Väldigt nervös. Den tänkta kolhydratladdningen går sådär, jag har suttit böjd, djupt koncentrerad, över både den sista korrningen av examensarbetet och hemnet idag och glömt lite att äta. Så det kan också vara dessa två ting som pirrar i min mage för tillfället, allt på samma gång. Uppsatsnerver. Vi skickade in idag, med god marginal innan deadline. Fem års studier, vi är klara nu. Jag är klar nu. Hemnetnerver. Hur ska vi veta vad vi vill ha? Var vi ska bo? Finns det något bättre, större, billigare under nästa klick? Och vet vi egentligen hur man kaklar om badrum och tejpar rakt innan målning av väggar? Så om det är någon kaklare eller målare som läser min blogg, ge er till känna! Jag tror vi kan komma att behöva lite hjälp med det praktiska.... 
 
 
Jag kom i alla fall ihåg att gå till Fine food och äta en macka och dricka en latte och korra en uppsats. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress