Ny dag - nya solmöjligheter
 Det är sand överallt. Även efter vi duschat hittar vi sand mellan tårna och det knastrar på hotellgolvet när vi går. Sanden på stranden är stekhet, det känns som att springa på eld, som att fötterna ska brinna upp. Jag ropar aj för varje steg jag tar. Från solstolarna beställer vi lunch, öl och Cola light av servitörerna som jobbar på strandrestaurangerna. Det är löjligt dyrt, men otroligt bekvämt att utan att röra en fena få en mozzarellasallad serverad direkt till solstolen. Det är dock för varmt för att äta upp den, hettan har tagit min aptit och lämnar halva salladen orörd. Kompenserar bristen på lunch med en isglass på väg hem. Inte de bästa förutsättningarna för en löprunda, men 30 minuter på strandpromenaden fixar jag. Det är så jävla underbart här. 

Igår masade vi oss upp från solstolarna för lunch. 
efter löpruren igår posade jag mot en vägg. 

Efter middagen igår satte vi oss vid stranden och rökte vattenpipa, något jag inte gjort på 15 år. 
Det var kul, eftersom jag inte längre röker alls. (Bra va, mamma och pappa?) 
Sen var vi påväg hem till denna utsikt. 
Imorse drack jag en väldigt god cappuccino. 
Sen traskade vi mot stranden genom detta vackra kvarter. 
Min snygga man får bära väskan. 
Utsikt över stranden. 
Sol 😎
Joseph läser. 
Helt fantastiskt. 
Richard wolff

Du får inte missa en iskaffe på lalaLand, de är fantastiska.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress