100 frågor om Ellen Svahn - del 2
Jag är så trött på att plugga nu. Måndag, tisdag, onsdag och idag torsdag har jag bärandes endast mjukisbyxor och Josephs hoodtröja bara pluggat, pluggat, pluggat och sprungit. Börjar bli aningen tröttsamt. Nu tar jag alltså en pluggpaus och ger er den rafflande fortsättningen på 100 frågor om mig. Enjoy. 
 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Oftast med. Kläderna består av Jospeh t-shirt och gamla boxer. Stackarn, jag tar alla hans kläder. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 
Fyra, tre till mig och en till Joseph. Rättvis fördelning tycker jag. 

23. Hur många landskap har du bott i? 
Fyra. Tror jag.

24. Vilka städer har du bott i? 
I kronologisk ordning: Borgholm, Oskarshamn, Malmö, Göteborg, Stockholm.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
Rimligtvis skor och strumpor utomhus, på jobbet och i skolan. Hemma raggsockor eller tofflor. Eller barfota på sommaren. 

26. Är du social? 
Ganska social när jag vill. 

27. Vilken är din favoritglass? 
Äter inte så ofta glass nu för tiden, men en vanlig mjukglass med lakritsströssel på sommaren är inte fel . Eller champangesorbet och flädersorbet från Ölandsglass. 

28. Vilken är din favoritefterrätt? 
Cheesecake. Den jag gör själv. 

29. Tycker du om kinamat? 
Inte den hittepåmaten som serveras i dessa försvenskade tråkiga restauranger, men jag älskar den "riktiga" som finns på t ex Eat här i Stockholm. 

30. Tycker du om kaffe?
Ja. Alla sorter. 
 
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe och ett glas vatten. 
 
32. Sover du på någon särskild sida? 
Nä, jag kastar mig fram och tillbaka tills jag hittat en skön ställning att sova på. Rätt utmattande, inte minst för han jag sover brevid. 
 
33. Kan du spela poker? 
Verkligen inte, har inget pokerface what so ever. Men skulle säkert kunna lära mig reglerna. 
 
34. Tycker du om att mysa/kela? 
Klart jag gör, har ju världens mysigaste sambo som masserar mina fötter varje kväll. 
 
35. Är du en beroendemänniska?
Nej det tror jag inte. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Inte känner, bara vet endel. 
 
37. Vill du ha barn? 
Ja det är klart. Två verkar lagom. 
 
38. Kan du några andra språk än svenska? 
Engelska och lite tyska (ok, jättelite tyska). 
 
39. Har du någonsin åkt ambulans? 
Nej aldrig. Peppar peppar. 
 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? 
Havet! men inte för djupt eller för stenig botten. 
Havet,
En frukost (obs, ovanlig) 
Mysa. 
Kaffe.
En cheesecake som jag gjort själv. Även en pecannötpaj, har gjort även den. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress