där vi bor.
Igår firade jag tre veckor i Stockholm och allt är fint. Jag hittar till jobbet, hittar hem och till biblioteket på Medborgarplatsen. Imorgon ska jag dock hitta till Uppsala och universitetet vilket kan bli svårt då jag aldrig någonsin varit i Uppsala. Men det borde gå. 
 
Helgen spenderades som vanligt på jobbet, men även på en restuarang i närheten av vårt hem. Mamma och pappa var på besök och de hade med sig en inflyttningspresent lika stor som vårt kök. Blev väldigt glad när jag såg att paketet innehöll förra årets julklapp, en råsaftcentrifug! Därför kommer denna dag gå i juicens tecken, jag ska varva läsning av Homeros (första litteraturkursen) med att googla juicerecept. Och dricka juicen. Om den blir god. 
 
Så fin.
 
Hur det ser ut där vi bor. 
 
Glad. 
Hur det också ser ut där vi bor. 
 
 
 
Anna

Fina Ellen Karamellen!
Vad roligt att se och höra att du mår bra :) Nya hemmet ser ju inte alldeles för tråkigt ut måste jag säga ;)
Hoppas allt är bra och att ditt ben vill läka snart. Vi saknar dej här nere! Hälsa J!
Kram Anna

Svar: Fina Anna! Jag saknar er också! Och STORT grattis till förlovningen! Så glad för er skull! Kram
ellen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress