ode till middagsluren.
Det här med att sova middag är verkligen underskattat, Förra veckan, när jag tyckte att det var alldeles för tråkigt att plugga, la jag mig i soffan och sov istället. Helt fantastiskt. Har nu haft två tidiga praktikmorgnar så idag var det extra skönt med en middagslur. Var ute på min praktik imorse, kom hem, sprang en mil med nytt rekord, och totaldäckade sedan för att nu vakna och känna mig sådär härligt mosig, varm och seg. Underbart. 
 
Min praktik är annars hur bra som helst, väldigt skönt att komma ut och få ny energi och motivation. Alla tvivel om att jag inte skulle vilja bli lärare är som bortblåsta och jag inser återigen att det är klart att jag ska ägna mig åt detta. Trist bara att universitetet inte kan motivera mig just nu. 
 
 
Saknar som vanligt denna man, men kommande helg blir äntligen en stockholmshelg!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress