vad som inte har hänt.
Avsaknaden av blogginlägg betyder att inget händer en måndag och tisdag. Sova, plugga, springa, skola, sova och julklappsshoppande har fyllt mina dagar, och nu sitter jag med årets sista text inför årets sista skoldag farmför mig. Problemet är att jag ser texten, jag läser orden, meningarna, styckena, men min hjärna tar inte in något och ögonlocken bara flimrar. Det går med andra ord inte så bra just nu. Jag längtar ihjäl mig efter måndag då jag äntligen efter tre jävligt långa veckor får träffa min kille igen. Vetskapen om att vi från och med måndag inte behöver vara ifrån varandra längre gör mig galen av längtan. Fem dagar kvar varav en skoldag borde ju gå fort. Ska ju avsluta avsluta mina göteborgsdagar på ett vädigt bra sätt och ställe. Ett ställe som jag nu, istället för att plugga mer, ska baka två kakor till. Jag kan läsa ikväll. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress