back to life.
Gillar det nya året hittills. Min nyårsafton bestod av ett gäng fantastiska människor hemma hos Frida, och med singstar-intromusiken rappade T och J helt sopntant för mig om hur det är att fylla 29. Lovely. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde i fredags. På 12-slaget hamnade vi på någon bakgata och missade alla fyrverkerier, men det gjorde inget för jag drack champange och alla sjöng för mig. Jag kunde inte få en bättre nyårsafton, och jag är rätt säker på att det var en delad mening i mitt sällskap. Min födelsedag fortsatte i samma lovely anda, jag fick fina paket, god tårta, många skratt av minnen från kvällen innan. Jag, F, T och A gick på 3D-bio på kvällen, jag somnade när det var som mest spännande, men det gjorde inget för allt var rätt spännande när jag kom hem också. Även gårdagen började bra, så bra att jag lät mig övertalas av Frida att gå och träna bodycombat på eftermiddagen, något som var välbehövligt, men som idag har resulterat i grym träninsvärk. Mitt år som 29åring verkar väldigt lovande.











Jag, Frida och Tessan när vi firade sommar i Göteborg 2008.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress