sunny afternoon.
Vad finns att berätta? Denna sommaren jobbar jag, jag vaknar, går till jobbet, går på after work, går hem, går och lägger mig, vaknar, går till jobbet, går hem. Jag gillar det. Två veckor till på detta sättet, sedan två veckors ledighet och sedan bär det av till universitetet. Jag har äntligen vid 28års ålder bestämt mig för att det är lärare jag ska bli, jag har kommit in på utbildningen och har nu minst 3,5 år av studier framför mig. Nu blir jag något. Nu ska jag inte hoppa av. Känns konstigt att tänka på att jag nu hade kunnat vara inköpare. Då hade allt varit annorlunda, och jag hade förmodligen inte bott i Göteborg. Jag hade kanske bott kvar på Kungsgatan och jobbat med inköp av kontorsmaterial (hemska tanke).

Annars har sommaren varit fin. Jag började med Öland, fortsatte med midsommar i Malmö med de finaste och bästa vännerna, fortsatte i Göteborg med besök från Malmö, och idag kanske det kommer hem nån som varit från stan hela sommaren. Jag är nöjd.









Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress