hot child in the city.
Det är sensommar, och jag är på Öland. Har varit ledig i en vecka nu, och jag har solat, badat för första, andra och tredje gången i år, börjat läsa "the dice man", sprungit i slottskogen, lagat mycket mat och cheesecake, druckit mycket vin, träffat en gammal vän och slutligen sovit väldigt gott och länge. I början på veckan tänkte jag att småstadslivet är rätt skönt, det är inga avstånd någonstans, inget behöver planeras utan man kan göra lite som man känner för hela tiden. Det tar två minuter att cykla till stranden och lika lång tid att gå till stan. Skönt är det, i tre dagar. Men jag som är en relativt rastlös själ längtar nu tillbaka till Göteborg. Jag har tillräckligt med ölandsluft i mina lungor och tillräckligt med fräknar i ansiktet så att det räcker till nästa sommar. vi ses.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress