tillbaka till verkligheten.

Mallorca var som en annan värld. En värld med bar efter bar längst med gatan, restauranger längst med stranden,och inkastare som ropar efter en, "fancy a drink ladies, fet one for free, I love swedish girls". Vi har inte betalat för mycket alkohol på Mallorca. Restuarangägare, inkastare, britter, alla ville bjuda. Champange på båtar, rosé på uteservering, sol på stranden. Det kunde inte bli bättre. Vissa ville inte hem, men jag tycker det är rätt skönt att vara hemma. Även om jag kommer sakna alla gratis drinkar och att alla behandlar en som en gudinna. Men jag hade nåt hemma som var underbart att komma hem till. Och jag var brunast.

Emma

Vet inte riktigt om jag håller med det där med brunast:)

ellie

jo brunast av mig och stiffe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress