Eftersnack
Det har gått fyra dagar sedan fiaskovarvet, men sviterna sitter fortfarande kvar i form av en svullen vänsterfot som gör ont när jag går och en galet blå tå. Inte bara nageln, hela tån är blå. Den gör också ont. Hade det nu varit så att runners high hade infunnit sig som vanligt hade jag inte brytt mig om dessa kvarsittande sviter, men eftersom allt sög i lördags tycker jag det är lite irriterande med smärta. Ja ni hör, jag har inte riktigt kommit över det än. Jag inser ju någonstans att bara springa en halvmara är en vinst i sig, och att jag inte gav upp utan fullföljde borde jag vara stolt över. Well, någon dag kanske, men inte nu. 
 
Det fanns i alla fall många ljusglimtar i Göteborg i form av min familj, Josephs familj, en efterrätt i form av creme brulée, drinkar på Magnus och Magnus med Amanda och Filip och en storslagen vinst i fussboll. Hade bättre bollsinne än jag trodde. 
 
I sommar ska jag springa här. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress