finally.
På väg hem från Göteborg igår kom beskedet att jag får fortsätta min utbildning i Uppsala. Äntligen, jag är väldigt lättad. Lättad över att allt nu ordnat sig, att jag slipper sitta hemma och distansplugga i min ensamhet, lättad över att jag vet att i 1,5 år kommer jag ha en skola att gå till. Eller att åka pendeltåg till. 
 
Dagarna i Göteborg var annars ganska lugna, jag tittade mest på när Frida borrade upp stringhyllor och skruvade ihop ikealådor. Hon är riktigt händig, och när jag kom hem till Stockholm höll Joseph på att skrua ihop vår nya sängstomme. Motiverad av min händiga lillasyster ville jag också skruva, men efter tre försök på samma sneda skruv gav jag lite svärande upp och lät Joseph skruva ihop resten. Jag hjälpte till med att läsa instruktioner och ge honom rätt skruvar. Resultatet blev slående. Kom får ni se. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress