är tillbaka framme.
Då var jag tillbaka igen och har äntligen landat i Stockholm. De senaste två veckorna har dagarna gått in i varandra, och jag har inte vetat om det varit måndag, torsdag eller söndag. Idag vet jag i alla fall att det är tisdag och att jag ägnade hela helgen åt mitt nya jobb på NK. Jag trivs redan. I staden, på tvärbanan, att vara sambo, att springa vid vattnet. Vi har för övrigt hamnat i småbaransföräldrarnas paradis, krockade med minst tre barnvagnar på löprundan i morse, och varje barnvagn hade en springande förälder bakom. Här finns ju allt. Stora balkonger med enorma fönster mittemot, och ingen har gardiner. Måste skaffa snarast. Nu kommer lite bildinfo. 
 
Julen började med att Joseph klädde granen. Den bev fin. 
Sedan rådde viss uppgivenhet i rimstugan. 
Jag fick fina tofflor av min fina kille. 
Sedan sprang vi 11 km över Alvaret på juldagen. 
I Göteborg packde vi ihop min lägenhet. 
Tillslut var vi framme och jag fyllde år, och vi hade väldigt fint besök här som åt kakan. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress