yoga, raw food och sanna.
Yogaonsdag har blivit lite av en rutin hos mig, i morse var tredje onsdagen i rad som jag satte klockan på 08,00 en ledig dag för att yoga i 75 minuter. Yogan är verkligen helt fantastiskt, det gör ont som fan och har aldrig haft mer mjölksyra som när jag står i krigaren, men på väg hem känner jag mig 10 kg lättare. Idag mötte jag upp Sanna för en lunch på Raw food-baren och jag insåg att när jag flyttar kommer vi inte kunna göra detta längre, hänga lite spontant en onsdag. Detta slog mig när Sanna sa att hon vill spontanhänge lite mer nu när hon jobbar deltid och har mer tid, och jag sa, jag är på, pluggar ju ändå bara. Men jag kan ju inte vara på så länge till. Jag har bara tänkt att jag ska flytta till Stockholm, men inte från Göteborg. Och jag vill inget hellre än att flytta, Göteborg finns alltid kvar. Efter denna insikt gick vi till eco-store och Sanna pekade på allt hon tyckte jag skulle köpa. Kom ut med lite torkad mango, raw food-bars och grönkål. Blir en fin middag sen. 
 
Jag och Sanna 2009 när hon är Broder Daniel och jag är Paris Hilton. Sångaren i Broder Daniel alltså. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress