Igår.
Efter att ha hajpat denna avskedsmiddag i flera veckor trillade tillslut ett glatt gäng in i min lägenhet igår kväll med blommor och presenter.Jag blev överväldigad av omtanken, och efter att ha skålat i rosa bubbel fick jag öppna paketen.Jag hade inte kunnat få finare avskedsgåvor. Så glad. Tack. Presentinköparen känner verkligen mig. När två av tre flaskor bubbel var urdruckna begav vi oss till Tranquilo för middag, och jag åt den största hamburgare jag sett i hela mitt liv. När jag var så mätt att inget mer skulle nå min mage gled den största drink jag sett i hela mitt liv ner på min plats. Mitt sällskap hade i smyg besällt en mai tai till migvsom var så god, så stor och så stark, men magen nådde den tillslut utan större problem. Detta mätta tillstånd gjorde oss dock lite sentimentala när vi insåg varför vi träffades denna kväll, så önskelåtar med fina ord, hjärtan och motiveringar skickades in till Musikhjälpen. Tyvärr spelades inte låtarna. Men det gjorde inget, för A och F dansade salsa ut genom dörren och sen skrattade vi hela vägen hem. 
Ljus och blommor. Tack. 
 
En väldigt stor och god drink. 
 
Tack finaste Amanda!
 
Jag önskade också en låt. 
Tack för en fantastisk kväll!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress