Idag
Att kunna springa på barmark i mitten på december är underbart. I morse stod solen lågt, det var 7 plusgrader och ingen snö och det var fantastiskt vackert att springa Delsjövägen ner. Är så glad att det är vår på vintern. Inga fingrar som trillar av av kyla och inga röda öron, bara lite motvind. Att kunna springa när jag vill är en fördel med att vara student, jag kan skippa första föreläsningen och springa istället. Efter morgonens löprunda gick jag i alla fall till skolan och idag hade vi rätt givande diskussioner, även om jag och alla med mig är ofanligt trötta på att diskutera samma sak om och om igen. Ge mig helg nu. Fast eftersom jag ska jobba hela helgen tar jag nog helg imorgon istället. Ännu en fördel med att vara student. 

På lördag vankas avskedsmiddag med mina vänner, och det ska bli trevligt om än lite ledsamt. Kom snart och hälsa på.
Fina vänner i Amandas kök förra sommaren. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress