it´s too small.
Att bo på 32m2 är lite komplicerat. Ingen soffa (vart ska den få plats?) och en minimal garderob. Verkligen compact living. Men jag ska inte klaga. Det tar 5 minuter att gå till skolan, och 20 min till Frida. Men jag har ingen förvaring, alla skolböcker och papper ligger utspridda överallt. Satt hela dagen igår och läste och skrev, och måste fortsätta nu innan det är dags för föreläsing. Film ur genusperspektiv, kan nog bli intressant.

Helgen som var var lovely. Hela familjen Svahn i stan, med shopping, mat och drinkar. Champange på hotellrummet, för att fira studieresultat, jag ska fan alltdid fixa VG. Eller det kanske räcker att Frida fixar det, jag får nog champange ändå.


back to school.


familjen i Göteborg förra hösten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress