stuck in the middle.
Har en grym träningssvacka idag... Jag VILL INTE träna. Uppe vid 07 och tvättade och har fortfarande träningsvärk i benen efter i fredags. Sjukt. Gymmet kommer inte få träffa mig idag. Men i morgon så.. hoppas jag vill då.

Mycket trevlig dag igår. Jag och Louise tog en tripp till Entré för att utforska vår nya arbetsplats. Sen blev det ett besök hos Lina och nya lägenheten, och jag är grymt avis. Rosa kök, blåa väggar, balkong och underbara rosa skålar överallt. Ge mig. Kommer noh kopiera färgen på hennes kök till min framtida renovering. Rosa kakel? Tror det blir asbra.

På morgonpasset på P3 sa de just att de hatar tgräning för mycket för att gå och träna. Så känner jag nu.

Ses på jobbet.

xoxo
lina

oh vad snäll du är som öser beröm över min lya..blir så glad!

jag kanske inte var världens roligaste igår, ber om ursäkt..ska skärpa mgi:)



puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress