eliten igen.
Ibland borde jag verkligen vara lite mer förståndig och stanna hemma från festen när jag har ont i halsen. Inte komma hem från jobbet, ta en panodil och vila lite, för att sedan tycka att jag mår mycket bättre och är redo för fest igen. FAN vad ont i halsen jag har idag. Men det passar liksom inte, om en timme ska jag äta brunch med eliten. Och jag vägrar missa det. Så jag vaknade och tog en panodil och ett stort glas enchinagard och drikcer nu grönt te och hoppas på att det verkar snart. Men jag måste ju säga att det är värt att må lite kass idag. Shit vad kul vi hade igår. Hela eliten samlad med respektive, först middag på Möllan, sen fortsatt fest hos Johanna med Michael Jackson. (min första hyllning till honom, om man inte räknar med när Louise sjöng att hon pratade med mannen i spegeln) Alla blev askalas, vissa mer än andra, och jag kan tänka mig att den personen skyller allt på Jägermeister idag.

Nu vill jag ha brunch och pannkakor. Och min S.
lina

hahahahaa! hälsa lojs att jackson inte pratar med mannen i speglen.." im starting with the man in the mirror"

hon e för jävla kul!

Emma

Skyller faktiskt mest på Herr Barhmark. Mannen som propsa på mig all Jäger.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress